Esra995 Arkadaşlar sezaryen sonrası neden yürümemizi erkenden hareketlenmemizi istiyorlar dikişlerin tutması için aslında bir süre hareketsiz kalmak daha iyi değilmi 7 kat sonucta
nevanur_srt Esra995 doğum sonrası 3-4 saat sonrası yürümek vücudunun iyileşme sürecini hızlandırıyor diye biliyorum