siimgeay mrs_mert çok teşekkür ederim önceki hamileliğimde kürtaj sonrası bu ilaç gibi geldi Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻🌸🫶🏻
merveeeehappy siimgeay amin sağlıkla alın kucağınıza, kürtajdan ne kadar süre sonra hamile kaldınız bende 15 ağustosta oldum kaç ay beklemeliyim die düşünüyorum doktor da bişe demedi
Sevgiiss siimgeay sanırım kimyasal olmuş canım ama hiç üzülme kimyasalın arkası hemen hamile kalınıyor genelde
siimgeay Sevim1902 geçmiş olsun bende bekliyorum ama belirtiler arttı bende göğüs ucu sızlıyor dokunamiyorum o derece idrara sık çıkmaya başladım aslında kafamda kimyasalı netlestiridm ama yarın doktora gidicem bakalım ne dicem söktürücü verir sanırım
siimgeay ppmerlina hâlâ hastalanmadim ama belirtiler devam ediyor yani bilmiyorum kan da vermedim yarın doktora gidicem inşallah