Hastaneyi kesinlikle kimseye tavsiye etmiyorum, asla istedikleri ücreti hak etmiyorlar evet doktorlar iyi ve ilgili olabilir ama hastane en kötü devlet hastanesiyle hemen hemen aynı segmentte. Yemekler ekşimiş temizlik ve hijyenden bir haber hastane. Gecelik takip için yatış ücreti 4200 lira. Doğum en düşük 44.350 liradan başlıyor. İnsan 10 bin lira daha ekler en lüks hastanelerden birini tercih eder. Beni takip eden perinatoloji doktoru hastaneden ya ayrılmış yada uzun bir izne çıkmış sorunun ne olduğuda belli değil hastaları kesinlikle bilgilendirmiyorlar bile Bezmialeme düşünenlere bilgi vermek istedim.