Gzeo6 Merhaba arkadaslar, size bi sorum olacakti. 35’inci haftamiza girdik rabbimin iziniyle. Agdaya gitmek istiyorum ama nezaman gidmek mantikli olur bilemedim. Bana fikir verebilecek biri varmi😇😇😇 (Kendim 36 bitince 37 ye girerken dusuniyorum. Mantiklimi???)
Elfu Gzeo6 bnde senin gibi 35.haftadayım Bn gece hafta gitmiştim bir de yine cıkar diye son haftada gitmeyi düşünüyorum heran temiz olmakta fayda var. Diye düşünüyorum
ikinciprensimgeliyor Tuylerinizn uzama sekline bagli.gec uzuyorsa 36da gidin ama hemen uzuyorsa 38 de falan gidin derim ben ama tabiki bunun erken dogumu sancisi nisani var her ihtimali dusunmek gerek
Gzeo6 ikinciprensimgeliyor aynen o yuzden nasil yapacami bilemedim yinede okadar cabuk uzamiyor galiba tuylerim