Deleted33000 merhaba, bende 11 haftayı geçince çok yoğun kanama yaşadım aklım çıktı. Pıhtılı parçalı baya ve kıpkırmızıydı. Hiç umudum yoktu doktora gittim ama rahimde bir sorun yok bebekte yok rahim ağzı kapalı serviks uzunluğu gayet iyiydi bir sorun yoktu anlayacağınız. Ama hala pembemsi kahve leke akıntım oluyor canımı sıkıyor bu durum. Perinatoloji doktorum spekulumla bakalım rahim ağzında yara olabilir dedi tabi sen istersen dedi ben de istemedim. Korktum spekulumdan ama keşke baktırsa mıydım bilmiyorum bu lekelenme rahim ağzından geliyor olabilir doktorun dediği gibi. Sizin rahim ağzındaki yaradan mı oluyormuş kanama? Bunun için bir önlem almış mıydınız doğuma kadar? Lekelenme kanamalar ne kadar sürdü?