emos1301 Benim bat 1 eylüldü dün kaşık ağrım vardı test yaptım çıktı kan verdim 97 çıktı rwglime 2 gün kala öğrendim prodoctor markayla
momblog emos1301 ya hayırlı uğurlu olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah bana da dua eder misiniz lütfen birkaç gün sonra tekrardan deneyeceğim
Tazeanne56 Miracle_1 tamam canım❣️ belirti olarak yanlarım ağrıyor bilmiyorum bu belirti mi bir de hafif göğüs hassasiyeti var daha önce hiç böyle olmadı göğüslerimin büyüdüğünü hissediyorum başka da belirtim yok canim
Miracle_1 Tazeanne56 anladım benimde bu kez farklı olarak göğüs hassasiyetim yok adet öncesi dönemde adet döneminde dokunamazdım
momblog Sgullll bende 19 da yumurtlama oldu ama ne zaman çatladı bilmiyorum 20 ya da 21 benimde bugün negtif çkktı
momblog Sgullll bende öyle canım çok sıkıldı Allahım bi sonraki testte çift çizgi görmeyi nasip etsin inşallah ikimizede
Tazeanne56 Miracle_1 yaa inşallah müjdeli haberlerle gelirsin ben vazgeçtim bu akşam gitmedim ya salı günü doktoruma gidicem direk biraz daha bekleme kararı aldık eşimle salı günü 4+5 oluyor daha net olur bizim için
Asiyeninannesii Bat 2eylul ama sadece arada gelen yoğun akıntım var sadece böyle olup hamile olduğunu öğrenen oldu mu acaba