Kızlar 30.haftamdayım hareketlerini nerede hissediyorsunuz? Benim karnımın alt tarafına dikine değilde enine yayılmış gibi hiç yukarılarda hareket hissemiyorum dokunduğumda karnımın üst tarafları yumuşak ama alt karnım sert ve tekmeleri hep böbrek taraflarımda, karnımın üstüne değilde yanlarıma vuruyor. Bu kadar aşağıda konumlanması ve yan yatması normal mi?