2 aylık 36 hafta doğan bebeğimde kabızlık problemi yaşıyorum son 1 aydır sma kullanıyorduk aptamil prosyneo geçtik çay kaşığı zeytinyağı da veriyorum sabah akşam ama kabızlık sıkıntımız hala mevcut masaj yapıyorum sıcak havlu koyuyorum ne yapabilirim mamamı değiştirsem tekrar