bennanneyim yanlış hatırlamıyorsam o zamanlarda bir atak haftasından geçiyorlar ve meme reddi gibi durumlar yaşanabiliyordu.
Geçici bir durum olabilir, doktoruyla görüşseniz belki önerileri olur. Emzirme konularında maalesef tecrübeli değilim hiç emmemişti benimki :)