Mukadder_44 benimde geçmeyen bi enfeksiyonum var hamilelikten önce de hep olurdu. Şu son zamanlarda bazen kaşıntı da ekleniyordu ama sadece idrarda çıkıyor enfeksiyon olduğu. Yani ben çok uçlarda bi acısını hissetmiyorum yada anlamıyorum. Yine de tedbir olsun diye doktora krem ve fitil yazdirdim. Bol su içerek de desteklemeye çalışıyorum. Hatta uzunca bi süre ilişkiye bile girmedim belki tetikliyordur diye, şuan 35 haftalık olduk Allah’a şükür kaşıntım yok bitti. Ama bana erken doğum riski filan söylenmedi orasını bilmiyorum.