sevdaozz Kızlar sizinde 14 e girince bel ağrılarınız oldu mu ? Ben sanki bel fıtığı olmuşum gibi oldu üç günde. Rahat yürüyorum kalkıyorum felan ama eğilmek veya uzanmak işkence gibi şuan.
ayseekc61 Bel ağrısının cinsiyetle bir alakasi var mı kizlar erkek bebek bele daha çok ağrı yapıyor diyolar