Silaaaamom2025 Elveedaa bende çok yanlız hissediyorum eşim erkenden uyuyor ben 2 ye kadar oturup 4de uyanıyorum bidaha uyumuyorum riskli gebeyim hep kafama takıyorum çok zor 🥹
deryakrtl Elveedaa bende oyleyim ama malesef aglayamiyorum diger cocugum gormesin diye gizli gizli agliyorum:(
cavbella Elveedaa son günlerde böyle oldum doğum yaklaştıkça bir ağlama halleri kaygı stres her şey yüklendi. Nasıl baş edicem hiç bilmiyorum 😔
Elveedaa Senacanblt_ Sende mi öylesin bnde öyleyim ve bir çok şeyi kafama takıyorum elimde olmadan baş edemiyorum
Biminikannesi Elveedaa bu üç gündür ben öyleyim herkesin lafını yanlış anlayıp ağlıyorım kendimi bazen tanıyamıyorum benim doğum yaklaşıyor diye öyle oldun diyorlar yani yanlış değilsin