Merhabalar dün akşam test yaptım ikinci çizginin üst tarafı pembeydi sonra dikkat etmedim çöpe attım sabah bi bakayım dedim ışığa tuttuğumda gölge vardı gözle baya görünüyor daha önce yaptıklarımda ne kuruma çizgisi ne gölge oluşmuştu görsel nasıl ekleyebilirim unutmuşum tarif edebilecek var mı