Ofinisss anne olduğumuz için biraz fazla kaygılanıyoruz bence özellikle hormonlardan, normalde asla kaygılı bi insan değilim pozitifimdir ama hamilelik beni psikolojikmen yordu diyebilirim, tabi her seferinde doktora gitmedim ama doktora gitmeye yakın 1-2 gün kala uyku uyuyamadığımı bilirim azcık hareket hissetmesem endişelenirim, şahsen ben endişelerimde hiç haklı çıkmadım 😅 ama tabi içinizin rahat etmesi daha önemli o bebeğin strese de girmemesi için, şuan böyle kötü hissettiğin için gidebilirsin en azından hislerine güvenmen gerekip gerekmediğini de görürsün