gzeminn Merhaba 33 +2 deyim kizlar boyle ara ara vajinama bicak saplanir gibi degisk birsey agri gibi de degil bisiyler oluyor bi kac sny icinde geciyor ayaktayken daha cok oluyor . Normal mi basina gelen var mi ?
busraaa570 gzeminn 32. Haftamdan beri yaşıyorum bunu bebeğin pozisyonu ile alakalı baş aşağı rahim ağzına baskı yapıyor böyle ağrı gibi değil de vakumlama gibi hissediyorum ben kısa süreli ama sık sık oluyor
Gizemmm111 Aynı haftadayız ben de tam olarak tarif ettiğinizi yaşıyorum. Bebek baş aşağı dönmüş o yüzden kafası rahim ağzına baskı yapıyor muhtemelen o yüzden giriyor o ağrılar. Sizin bebeğiniz de dönmüştür belki.
zehracelikel1 Gizemmm111 bende bu durumu yaşıyordum ama haberim yoktu kontrolde öğrendim makat olarak yani ters dönmüş dedi doktor şu anda egzersiz yapıyorum
gzeminn Aynen tarif edemiyorum nasil birsey oldugunu uzaninca iyiyim ama ayaktayken oluyor .En son 31. Haftamda gittim kontrele basi asagidaydi ama dogum kanalina girmedigini soylemisti acaba girdi mi dediginiz gibi zamaninda gelsinler insallah korkuyorum 🙏