Kızlar son 3-4 gündür o kadar çok bulantım oluyor ki hiçbir şey yiyemiyorum da içemiyorum da su bile yani bebeğin henüz benden beslenmediğini biliyorum ama yine de tedirgin oluyorum ne denesem olmadı çubuk kraker limon vs uyanınca başlıyor uyuyana kadar devam ediyor 2 kilo vermişim prilam da işe yaramadı başka öneriniz var mı sizlerde nasıl ilerliyor