Merhabalar , benim erken doğum riskim var inşallah olmaz. Özel hastane takipliyim 29.haftamdaym. Doktorum 32.haftadan önce doğum kabul etmiyoruz yoğun bakımın çok iyi olması gerekli dedi. Cam sakurayi önerdi erken bir durum olursa oranın kuvöz olanakları iyi diye. Erken doğum yapmış arkadaşlar acaba nerede doğum yaptınız? Alt yapısı olan bir özel hastane biliyor musunuz?