Kahvedelisi Kızlar 20 haftalık olduk bebeğin eşiği rahmi kapatmış dedi böyle giderse sezaryen olursun dedi bu bebeğin eşi kaç haftaya kadar yukarı ⬆️ çıkabilir sizce sizde durumlar nedir kızlar