Nevagibi [silindi] @kacamazzz yaptı pozitif de gördü ama markası yalancı çıkartan bir marka bence daha erken bende bekliyorum 2 Eylül gibi yapmayı düşünüyorum şimdi varsa da çıkmaz gibi geliyor bana
samaa_ [silindi] bat 3 eylul ben de bekliyorum 25 agustos ilk test negatif. Bel agrisi, surekli uyku istegi, halsizlik, goguslerde agri birde cok yeme istegi normalde yemek yemem bende bunlar var ya sizde?
[silindi] meryys benimde bat 4. Ne zaman yapsam erken mi bilmiyorum ya bir gün daha geçsin diye diye bekliyorum 🥹
[silindi] Nevagibi yani ben awox yapacağım 3 4 gün sonra. Geçen ay diğer markaların çoğunda yalancı görmüştüm. Bu ay awox stokladım ama yapamadım halaa bir gün daha geçsin diye diye🥹
meryys Nevagibi Dayanabilirsem 4üne kadar bekleyim diyorum negatif gördükçe üzülüyorum kürtaj sonrası ilk deneme birde 🥹
[silindi] Cyd7 regl belirtilerin var mı? Benimde bat 4 eylül ama regl belirtileri mi tam kestiremiyorum.🫠
Nevagibi [silindi] bende öyle korkudan yapamıyorum çünkü bende de awox var, negatif görürsem üzülcem çok ondan bekliyorum:(( zaten çatlamanın 8. Günündeyim
[silindi] Nevagibi yaniii bende üzülürüm 3. Ay olacak denediğimiz. Ama olmazsada nasip değilmiş diyip bir dahaki ay için umutlanacağım ne yapalım🥹
Cyd7 @“Esmerellaa” kasık ağrım var çenemde sivilceler çıktı normalde çıkmaz çarpıntı nefes darlığı falan var erken gebelik belirtisiymiş ama dün ve bugün test yaptım negatif
meryys Cyd7 Sizin bat kaç benim normalde çenemde sivilce çıkmazdı kürtaj sonrası 2 adette çenemde sivilce çıktı şimdide çıktı bende üzüldüm adet mi geliyor diyede gebelik belirtisi olduğunu siz yazınca bir umutlandim
[silindi] samaa_ bende akıntı vardı 2 3 gün yoğun bir akıntım oldu. Göğüs ve kasık ağrısı dışında farklı bir belirtim yok ama tabi regl belirtisimi onuda kestiremiyorum 🥹
[silindi] Cyd7 benim ilk olacak evet 3 buçuk ay önce evlendim. Hiç korunmadım. Ne zaman nasipse o zaman olsun inşallah🥰