PsikologKubraUstaalioglu Kızlar merhaba. Pierre Cardin’in bebek arabalarını kullanan var mı ? Ağırlığı , kullanımı nasıl ?
Newmother32 PsikologKubraUstaalioglu ben aldım nasıp olursa bır ay sonra kullanıcam ama yegenım uzerınde test ettım tek hareketle yön degıstırmesı elınde bebek varken katlanması tekerleklerın suspansıyonu acıkcası ben begendım
blackeagle PsikologKubraUstaalioglu benim 10 yaşında bir kardeşim var arabasi pierre cardindi simdi ben kullancam kısmetse kızıma ve cok hafif bir araba cok memnunuz biz 10 yıldırda tas gibi kalmis :)
deletedmom832 PsikologKubraUstaalioglu bizde yeni aldık Pierre Cardin PC405V Twist Ex Travel sistem bakalım nasıl çıkacak gayet hafif kullanışlı gibi görünüyor ama 🤭🤭
Hilalaslankumcu Bende dün aldım İstanbul özel serisini indirimdeydi mağazada gayet kullanışlı geldi baston tarzı almaya gittim ama travel aldım ilk Bebeğim içimde kalmasın dedim hem yenidoğan da bastonda rahat edemeyecektik fiyatta sınıfına göre uygun geldi 1500 lira https://www.hepsiburada.com/pierre-cardin-twist-travel-sistem-bebek-arabasi-istanbul-p-HBV000003KZK8?gclid=EAIaIQobChMI_9_Tlpea4QIVb77tCh03uAlsEAQYASABEgIVZ_D_BwE&magaza=ilke%20Bebe&wt_gl=cpc.tum.universal-genel.pla