Evet doğumu yaklaşanlar merak ediyorum hastane odası süsleme yapacakmısınız veya sadece doğum sonrası hediyelik birşeyler mi hazırlamayı düşünüyorsunuz ? Veya birşey yapmasakta olur mu 😂 Ben açıkçası hastane ziyaretinde çekirdek aile dışında çok kimseyi istemiyorum ( Normalde herkezi yanımda isteyen birisi olarak ) İlk dakikalarında kendimi toparlamak bebeğe alışmak istiyorum ve daha sonrasında belki ziyaret kabul etmek istiyorum belkide eve geçtiğimiz zaman ? İlk defa doğum olucak ve ben ne yapacağını bilmez halde