Meltemia Bugün doktor kontrolüm vardı. Aşırı mide ağrısı çektiğim için şikayetimi belirttim nexıum adında bir hap yazmış sabah aç karnına bitane alınıyormuş.aranızda kullanıp faydasını gören var mı?
AyseNurv Meltemia bende kullanıyorum canım çok faydasını gördüm çok şükür doktor gönül rahatlığıyla içerbilirsin dedi mide koruyucu hap o ben kan kusuyordum yatamıyordum gastrit vardır midende dedi o hapı içtim çok şükür geçti hepsi
Depresif_polyanna Meltemia benim de mide sorunum var ama biraz daha hafta ilerlesin diye bekliyorum bu tip ilaçlar bebegi etkiliyor deniyor.
Meltemia AyseNurv çok sevindim geçtiğine ya.bende mide ağrısından mahvoluyorum bazı günler ağladığımı biliyorum inşallah banada faydası olur
Sever AyseNurv merhaba size de nexıumu doktorunuz mu verdi bende 26 haftalığım durabilecek gibi değilim hamileler kullanabilir diye biliyorum ama emin olamadım siz doktor tavsiyesi üzerine kullandınız dmi