Merhabalar bu ay gebelik planlıyordum en son 13 ağustosta adet olmuştum 27 Ağustos yumurtlama günümdü öncesini o ve o günü değerlendirdik . Normalde suan daha adetime 11 gün var ama bu sabah çok afedersiniz akıntım oldu ve kırmızı lekemde vardı ama akuntım çok özür dilerim böyle yumurta akı dediğiniz gibiydi sizce bu adet lekesi mi yada yerleşme kanaması bu kadar erken olur mu ne kadar kan gelir