hanzadecik arkadaşım 25 yaşında 100 kg ile gebe kaldı, 30 kg aldı. 130 kg ile doğuma girdi. Bebeği 3800 gibi bi kiloda doğdu. Gebelik şekeri veya tansiyonu olmadı. Sezaryen doğum oldu suyu çok azaldığı için 38+6 da doğurdu. Son aylarda çok oturamaz hareket edemez olmuştu hemen ayakları şişiyordu en çok şikayet ettiği buydu. Ama genel anlamda maşallah gebeykende, doğum sonrasında da hızlı toparladı, genel olarak sağlıklıydı. Suyunun son muayenede azalma sebebide idrar yolu enfeksiyonu olmasından kaynaklıydı. Kendisi “her yerde WC gittim, ondan kaptım enfeksiyonu kesin” demişti. Bildiğim ve aktarabileceğim bunlar. İçinizi rahat, gönlünüzü ferah tutun. Kolaylıkla ve sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun 🙏🏻🌺