Gokturkmom_ Mide bulantısı, yorgunluk veya bel ağrısı… Sizin en çok yaşadığınız hangisi? Şikayetinizi yorumlarda paylaşın 🫣
SuEr_Tu1512 Gokturkmom_ Say say bitmezz🥺 Halsizlik, yorgunluk😮💨 Sırt, bel, kaburga, bacak, baş ağrısı🤕
Ayseguls_baby Gokturkmom_ 23 haftalığım mide ekşimesi ve yanması çok oluyor ilerleyen zamanda başka neler olur bilemem 🥲
busra5801 Ben 18 haftalığım heryerim şiş ve ödem normal mi bu erken değil mi bugün sabah resmen sağ elimi açıp kapayamadım hatta kullanmadım diyebilirim
Kukoss busra5801 genelde solunuza yatin vucuttaki odemi azaltir kan akisi yolunca ilerler ilik dus sonra yatis iyi gelir
Eda_dnz56 busra5801 bu haftalarda söylediğiniz gibi ödemler fazla. Fazla ödem de iyi değil tuzlu şeyler yemeyin dar kıyafetler giyinmeyin solunuza yatmaya özen gösterin ve yürüyüş yapın yarım saat bile olsa sizin için iyi oturduğunuz yerden ayak egzersizi de yapabilirsiniz varis ve ödemler için bide uzanırken ayaklarınızın altına yastık koyun çok ayakta kalmayın ki kan akımı hep aşağı doğru olmasın :)
ipek-15 busra5801 benimde bir ara ödem fazlalığı oldu 18. Haftada dr idrar testi istedi ve orda protein kaçağı olduğunu farketti bu haftalarda olabiliyormuş pazartesi gidip bir tahlil verin bence belki sizinde öyle bişey vardır. Umarım yoktur ama başıma geldiği için söylemek istedim.
Nibozog busra5801 tuz tüketiyorsan tuzu kes canım bol su iç ve çok tempolu olmayacak şekilde yürüyüş yap.
Kukoss busra5801 doktorunuza hic sordunuz mu, ben 21 oldum bende olmadi yani onun icin bisey diyemiyorum ama kuzenim cok sismisti mesela
mrvnyr busra5801 ben şuan 30 haftalık hamileyim. Birkaç hafta önce memleketime gitmiştim, bulunduğum şehre göre hava çok sıcaktı ve ayaklarım o kadar şişti ki ayakkabım bile olmuyordu bana ama şuan hiç şişlik yok. Siz yinede daha fazla hareket etmeye çalışın ve ayaklarınızı yüksekte tutmaya özen gösterin. Buz da iyi geliyor bu arada.
anonimm066 Bende midemin üstünde gaz birikiyor sanki böyle patlicam gibi hissediyorum geğirsem rahatlicam gibi ama olmuyor işte
[silindi] Gokturkmom_ Halsizlik ve baş dönmesi benim ilk 3 ay kabusumdu sürekli yatarak geçirdim şimdi 2. trimesterdayız çok şükür daha iyiyim enerji geldi.
Meral_63 Gokturkmom_ mide bulantısı, kusma, yorgunluk uyku, sinirli hallerim, ağlama isteği,bel ağrısı, baş ağrısı, bacaklara kramp 🙂↕️ nasıl yaşıyorsam artık
busra5801 ipek-15 ya olabilir mi bana da normal gelmiyor bu şişlik ellerimi resmen kullanamadım sabah suan biraz daha iyi
aylincerensanli gokceaytekin kesinlikle ben de öyleyim. Yemek yemeyince acıkıyorum yiyince patlıcak gibi oluyorm