Mor-kelebek Kızlar nolur yardım edin ya kızım koltuğa süt döktü ne yapsam kokusu çıkmıyor 🤢 zaten midem kötü odaya giremiyorum kaç kere sildim yok olmuyor ya. Neyle hangi deterjanla çıkar kokusu
Edizhr Mor-kelebek kız onu yikatmadan çıkmaz o koku sen hiç yorma kendini çünkü gideremezsin o kokuyo bide yaz günü durdukça sarar odayı kokusu
Mor-kelebek mavikalpvemavikalp son çare o gözüküyor ya 😢 çok sağol canım cidden çok kötü kokuyor ya .doğuma kaldı 2 ay o zaman yıkatırım yada makinasını alırım diyordum
UmayAna_ Mor-kelebek beklemeyin süt bekledik e daha kalıcı oluyor kokusu ve asla çıkmıyor. Araba döşemesi değiştiren Var bu yüzden , koltuk süngeri daha kalın birde yıkayın bekletmeyin.
Mor-kelebek Edizhr annemi çağırıp sildirecektim ya benim mi gücüm yetmiyor acaba diye. Kadını hiç yormayaym o zaman 🙄
Mor-kelebek UmayAna_ ay Allah’ım bu hayda koltuk değiştiremem şimdi inşallah çıkar yıkamayla iki gün oldu ya dokuleli birde 😢
Mor-kelebek bbety inşallah yıkamayla çıkar ya iyi e korktum şimdi. Ben belki bir taktiği vardır dedim ya 😢
Edizhr Mor-kelebek o Zaten işlemiştir iyicr içine canım suyu verip içinden çekmek lazım buhar makinası ile olmaz ki süt de kötü kokar aksi gibi çıkmaz.yani kokusu iyi temizlenmeyince yıkamacilar deterjanli suyu verip geri çekiyorlar derine işliyor onun için onların temiz olur
Mor-kelebek Herseydenbiktim banada öyle geliyor ya şimdi yazdm bakalım yıkamacılara inşallah dönüş yapar