Papatyael47 yok direk yatmıştı ilk çocuğumda e devletten eşim ibanını ve bankasına yönlendirdi parayı o şekilde PTT den gidip aldı doğum yapınca zaten hastane başvuru yapıyor doğum yaptı diye geçerek sisteme ikinci çocuğumda direk PTT’ye gidip çekti eşim mesaj gelmiş sanırım