Bebekkuzu Çarşamba günü beta 250 küsür çıktı Dün gece kahverengi leke ve minik kırmızı leke geldi Sabah bir şey yoktu ama karnım ağrıyor kimyasal gebelik mi geçiriyorum Daha önce 2 düsügüm var şu an aspirin kullanıyorum
Sevgiiss Bebekkuzu tekrar kan vermeden onu anlayamazsınız. Belki yerleşmedir sadece. Aspirini doktor mu verdi
Sevgiiss Bebekkuzu benim çok ilerlemiyordu ya , adet gecikmesinden 3-4 gün sonra sonlanıyordu. Ama lekelenme olmuyordu direkt adet olurmuşum gibi kan geliyordu . Benim adetten önce de normalde hiç lekelenmem olmaz. Siz bi kan verin
Bebekkuzu Sevgiiss pazartesi perinatologa gideceğim bakalım saldım artık yoruldum gerçekten ardı ardına bunları yasamaktan