Merhaba kızlar ben perşembe hamile olduğumu öğrendim beta 5 bin çıktı bu ikinci hamileliğim ve şuan ilkinden farklı ilerliyor. İki defa düşük yaptığım rüyalar gördüm. İlk gördüğümde hamile olduğumu bilmiyorum ikincisini de bygün gördüm çok korkuyorum. Düşük belirtileri nasıl oluyor internetten baktığımda hamilelik belirtilerinin aniden kesilip ağrı ve kan geldiği söyleniyor. Kan hariç diğerleri oldu bu da beni korkutuyor.