EbruKrhn Asliyan ya bende çok istiyorum onu alacaktım ama tek elle açılmıyormuş eşim olmadan kullanamayacağım belli ki 2.katta oturuyorum asansörde yok indirmesi de zor olur hafif bişy alıcm heralde😒