dika sarımsak şart değil. Ama kapya biber olmazsa olmaz benim için. Domatesi robotta çekiyorum tenceyr alıp kaynamaya başlayınca kapya biberi çekip üstüne döküyorum. Sonra uzun uzun kaynatıyorum. Böyle tencerenin kenarından anlıyorsunuz eksildiğini. Sonra sarımsakla yeşil acı biberi çekip ekliyorum 15 20 dkda öyle kaynatıyorum. Sarımsak olmasada olur. Sirke ve yağ tadında değişiklik yapmıyor ama bence güzel bir parlaklık veriyor görüntü olarak.