Kızlar günaydın ilk defa hamileliğimde çalışıyorum diğerlerinde raporla falan uğraşmadım o yüzden bilmiyorum yardımınıza ihtiyacım var kaçıncı haftada alıyorum bu 3. Çocuk yardımıyla ilgili ek bir şey yapmam gerekiyor mu sigortalı olduğum için yani hiç bir şey bilmiyorum beni bilen aydınlatsın 😃😃