Fatoss3- Kızlar Perşembe günü doktorum açılmam olduğunu söyledi ve önümüzdeki Perşembe sabah 11 de orda olmamı söyledi nst de sancım var biraz ama bn hissetmiyorum sizce suni sancı mi verir 🤔 yaşıyan varmı bu durum