Deletedmom_290 Uykudan kalkınca anneler karın bolgesıne bıçak saplanır gıbı kramplar gırıyormu acaba ben uykudan kalktığımda Sureklı sancı ve kramp yaşıyorum
Herseydenbiktim Deletedmom_290 37+4teyim karnım catlicak gibi kalkıyorum artık iki büklüm yürüyorum sonra düzeliyor. Bunlar bence normal ama içine sinmezse doktoruna da bi danis 💖
Deletedmom_290 Herseydenbiktim yanı uykudan kramp halınde kalkıyorum sankı mıdemde bıçak saplanmış gıbı kalıyorum ole uykudan kalkına oluyor acaba gaz bırıkmesumı Dıye dusundum
Herseydenbiktim Deletedmom_290 Benim hep agrim oluyordu bunca zaman doktorum normal diyordu, içine sinmezse bi doktoruna sorarsın 🙏🏻💖
Deletedmom_290 vanilya_kokusu_ gebelıgımde çok yaşamadım bırıncı dönemler bıraz oldu ama aslında sonralar çok rahattım 3. Aydan sonra
vanilya_kokusu_ Deletedmom_290 bak istersen bazen bendede çok göz kararması oluyor aniden kalkınca doktor dedi tansyonyn düşüyor