11 gündür hastanede preaklampsi (gebelik zehirlenmesi) riskiyle yatıyorum. Doktorum doğuma kadar burda olacağımı söyledi. Dün muayene istedi ve 2 cm açıklık+ perviksimin (rahim ağzı) yumuşacık olduğunu öğrendim. Bir bilgi verilmeden gittiler. Bel ağrısı ve pelvik ağrı yaşıyorum ama kasılmam yok. Bebeğim önden gidiyor. Ultrasonda 40+2 4000 gr civarında. Sezaryen ihtimali var mı veya normal doğumu ne zaman yaparım? İlk gebeliğimdeyim. Deneyimi veya bilgisi olan paylaşabilir mi?