Glcnq Kızlar ben 17. Hafta hamıleyım. Hamileyken hiç soda içmedim . Tehlikeli diye aklımda kaldı hep sizce değil mi içenler var mı gece bacağıma kramp girince araştırırken gördüm soda önerilerini
Patiseverana Glcnq neye göre tehlikelidir bilmem canım ama doktoruna sor yine de ben tükettim her gün bir tane olarak mideme iyi geliyordu 🌺
prensesmoana Glcnq Merhaba. Ben gebeliğimin başından beri her gün 1 tane tüketiyorum. Ama soda değil, maden suyu.
Gulkiz22 Glcnq hiç bir tehlikesi olmadığını biliyorum belki aklınızda kalan asitli içeceklerdir yoksa soda magnezyum için günlük bir tane tüketilmeli
Catperson Glcnq günde 1 tane maden suyu içiyorum doktorun önerisiyle. Magnezyum kullanıyor musunuz krampları azaltıyor.
Ozlemmdnr Glcnq maden suyu tehlikeli bir şey değil tam tersi faydalıdır günde 1 en fazla 2 tane içilebilir kalsiyum magnezyum demir içerir zararlı bi içeçek değil
maviportakal_ Glcnq sodyum oranı yüksek olmayanları tüketebilirsiniz sodyumda ödem yapmasın diye ayrıca her gün 1 tane maden suyu çok faydalı
Elif3419 Glcnq hergün 1 maden suyu tüketmek sağlıklı aslında hem sindirim için hemde kramplar için avoya içiyorum ben en yüksek mineralle sahip
Deleted33000 Glcnq o yüksek tansiyon problemi olanlar için tehlikeli diye biliyorum bende hamileyken içerdim bı zararını görmedim şimdi doğurdum sütteki gazı alsın diye neredeyse hergun içiyorum