28 ağustosta sezeryan doğum yaptım
(spinal ile belden uyustum )
bebeğime tam sarılacağım sanarken apar topar çocuk doktoruna götürdüler
Sonra yoğun bakıma aldılar
su yuttuğunu düşünmüşler suyum çok fazlaydı
Akşam ben görmeye indiğimde ise henüz beslemediklerini cok hızlı nefes alıp verdiğini söylediler gecesine de entübe etmişler
nedenini sordugumda hamileyken gecirilmiş bir enfeksiyondan kaynaklı görünüyor gibi bir cevap aldım
Bebeğim için çok endişeleniyorum süreç hakkında bilgisi olan var mı hayati bir tehlike mi