hrycky Merhaba hanımlar gün içinde genelde yemeklerden sonra karın şişliği ve sertliği affedersiniz gaz sıkışması ve kabızlık oluyor mu ve bu bende sadece akşam yatarken geçiyor sizce normal mi 10 haftalık hamileyim yardımcı olursanız sevinirim.
nurk0 hrycky canımmm aynı durumm aynı haftalarsa bende vardı doktora söyledim çok normal dedi akşam vakti yemek çok yeme dedi 4-5 gibi yemeğini ye sonra yeme dedi sende o sekilde yaparsan rahatlarsın ben öyle yapıyorum artık daha rahatım
hrycky nurk0 bugün 10 haftalık tam sizde de mi aynı durum cok şişiyor karnım bide sert oluyor midemin içi affedersiniz ama gaz dolu sanki böyle balon balıgı gibi hissediyorum sizde de aynı mı oluyor bide 3 litre su içmek gerekiyormuş ama ben o kadar içemiyorum sizde de mi öyle
anonimm066 hrycky bende aynı durumdayım midemin üst tarafı o kadar şişiyorki geğirsem rahatlicakmışım gibi ama onuda yapamıyorum nasıl iner acaba o şişlik sürekli olmuyor
hrycky anonimm066 valla sorma bende öyle hastaneye gidince soracam inşallah önrmli bir şey yoktur bende de bazen oluyor bazen olmuyor oluncada çok şiddetli oluyor