DemetAnne konuşuyorum ama iki hafta düzeliyor sonra aynı. Ben çalışıyorum o da çalışıyor evden işe işten eve gidiyor yalnız bir yere göndermiyor Pazar günü evdeyiz sadece dışarı çıkalım diyorum Yorgun’um diyor 1 saat sonra bakıyorum hazırlanmış nereye diyorum arkadaşımla görüşücem diyor hani yorgundun diyorum geçti işte gelince seni de çıkarırım diye sus payı verip gidiyor. Ya bende insanım bunalıyorum sıkılıyorum evde biraz düşünceli olunmaz mı