Arkadaşlar bel fıtığım var özeldeki doktorum 8. Ayda doğum şekline karar veririz demişti ben devlette doğum yapacam diye 34. Haftadan itibaren devlete gitmeye başladım bel ağrılarım felaket durumda bacağıma atıyor kitleniyorum ve bacağım kalkmıyor devletteki doktora söyledim pek umursamadı ve 100kg 168 boyum var o da bir eksi normal doğum için. Doktor bana doğumda zorlanırsan acilde doktorlar var dedi. Ben zorlanıyorum desem beni ciddiye alacaklar mı 37. Haftaya girecem kontrolüm var beyin sinir cetrahisiyle görüşmek istediğimi söyleyecem böyle bir şey yaşayıp sezaryen onayı alan var mı acaba???