dilek190 Yani insan neden uyuyamaz 2 aylik hamileyim uykum yok yani zorluyorum uyumak icin kendimi benim gibi olan varmi bu yuzdende yorgun oluyorum hep
Meridaily dilek190 aynıyım valla hamileliğimin başından beri gece çok zor uyuyorum gündüz gözüm açılmıyor 🥴
Meridaily dilek190 14+2 yim. Ve gebeliğin başından beri böyleyim neredeyse 🥺 ama ilk 10 haftaya kadar sürekli uyku hali vardı gündüz. Çok halsizdim şimdi az az enerjim geldi ama gece uykusu yine çok zor