tekrarken Bende 2 gün gecikme vardı tatil dönüşü soğuk algınlığı şikayetiyle de gittim hamile olduğumu öğrendim bugün
Eren1 bebess eylülün sonu gitmeyi düşünüyorum en qzıdan var kalp atışı alınabılsın korkuyorum erken gidince on gün sonra gel bır haftaya gözükmuyor daha muhabbeti cok canımı sıkıyor korkutuyor