BuketKrnn Tuanakaran tatilden dönüyorum aşkım 8-9 gün oldu beklesem mi 1-2 gün daha yoksa yapsam mı evdeki awox’u bilemedim
[silindi]  Benimde awox erken gebelik ve bir gebenin günlüğü kaset test böyle çıktı. Çatlamanın 9. Günü. Reglime 3 gün var. 🥹 var mıdır gerçekten umutlandım testlerden sonra.
[silindi] Tuanakaran geçen ayda awox yapmıştım hep negatifti en ufak çizgi yoktu. Bu ay tekrar awox aldım önceki gün yine negatif çıktı bu sabah itibariyle silik vermeye başladı. Umutlandırdı beni🥹
Canan__ [silindi] awox yanılmıyor bence canım ben 9. Gün yaptım sadece ben görebiliyordum önemsemedim kuruma falandır diye bir gün sonra yaptım belli olmaya başladı gittim kan verdim düşük beta ama varmış inşallah yükselir kan ver vardır sendede yüksek ihtimalle
[silindi] Canan__ sabah yaptığım daha silikti akşam yaptığım daha belirgin oldu. Sabahtan akşama bile azıcık koyulaşması yalancı değildir herhalde dedirtti banada. Var gibi hissediyorum yarın sabah tekrarlayıp daha koyulaşırsa kan vereceğim🥹haber ederim🌸
Canan__ [silindi] benim şu an bata 3 gün var hala tam koyulaşma olmadı canım ama doktora telefonda sordum koyulaşmayı gün içinde karışık zamanda takip etme her sabah ilk idrarla takip et dedi güzel haberini bekliyoruz ☺️