Kubraa1296 Kızlar gebeliğim boyunca epilattor kullandım ama doktorum onermedigi söyledi 39 haftamdayim ve her an doğurabilirim yarın için ağda randevusu aldım bir sakıncası var mı gebelikte acısı çok oluyor diye biliyorum
bennanneyim Kubraa1296 yok ben gebelik boyunca agdaya gittim daha temiz oluyor. Doğumdan 5 gün önce falan gittim. Ağrısı da kılına bağlı çok varsa haliyle acır yoksa acımaz. Benim canım tatlı olmasına rağmen pek acımadı. Zaten bir iki alışıyorsun
Celiko Kubraa1296 en son geçen ay gittim ağdaya aynı çok ağrı sızı yok ama tenim hamilelikten dolayı biraz fazla hassas bikini bölgesi biraz tahriş oluyor onuna sıcak bir duş alıp tanini yumuşatırsan daha az acı ve tahriş oluyor son haftalar göbekte büyüdüğü için öne arkaya dönerken zor oluyor sadece 😊
Satii Kubraa1296 ben 37 haftalık oldum bikini bölgesi hariç her yerimi onunla temizliyorum sakıncası neymiş onu anlayamadım😬 çatlak felan mı oluşumu yapıyormuş neyden ötürü öyle söyledi acaba
Kubraa1296 bennanneyim internetten araştırdım bı sakınca yok denmiş anlamadım epilator neden önerilmiyor dogurmadan halletseydim😂
Kubraa1296 Satii bilemiyorum canım öyle rahat oluyordu ki hazırlıksız yakalanma gibi bir sorun olmuyordu sezeryan günüm belli diye yinede acele ediyorum. Gelinimizin doktoruda ona aynı şeyi söylemiş dün önermiyorum demiş