busra4161 bebess atakent cihan seval tasdemir kesinlikle memnun kalabilcegn bi doktor instgramdanda bakarsan zaten kadın pozitifligyle cekiyo ben 12 gün önce dogumumu onda yaptım
Rumeysa4141 Eğer maddi durumunuz müsaitse şehir hastanesine gitmenizi önermiyorum doğum paketleri oluyor onlara bakın isterseniz bebess
Mahbuss Annesii66 canım merhaba. Bende yarın Vildan hanıma gideceğim ama hamile değilim. 2 ay önce düşük yaptım acildeki doktor kontrole gitmemi istemişti Nasıl bir doktor iyi ilgileniyor mu ?
busra4161 bebess Teskkrler. Norml dogum 45 sezeryan 45+2 suda doğum yaptm ben indrmli oldugu için normal fiyatını bilmiyorum
bebess Rumeysa4141 medikal parkta vardı sordum 105 bin dedi pek mantıklı gelmedi bana ama bilemedim versem mi vermesem mi o parayı