Sengulkrgz ben catlak olmasın diye bebek yağı sürüyordum karnıma. Göğüslerimede bebek yağı sürüyordum. Biraz olsun kaşıntısı geciyordu. Bide fazla kaşımamaya calışıyordum. Çünkü elledikce elimi hiç çekesim gelmiyordu. Genelde hep bebe yağı sürdum yani. Sana iyi gelirmi bilmem. Ama kuruluktanda kaşinabilir. Yağ nemlendiriyor orayı. Kaşintısını alıyordu benim.