Kızlar benim bat 26 ağustostu 4 gün gecikmem oldu sabah kasıklarımın ağrısına uyandım vücudum çok yorgundu hatta bayılacak gibiydim sonra kahverengi lekeler geldi adet oldum sandım ped taktım ama çok kanamam yok ve kan gibi değil kahverengi ve akıntı gibi akşama doğru yürüyüşe çıktık tekrardan karnıma kramplar girdi ilaç aldım o şekilde geçti yerleşme kanaması nasıl oluyor ve ne kadar sürüyor bilgi verir misiniz eşimle bu ay korunmasız bâya ilişkimiz oldu hamile olurum kesin diyordum ama adet oldum mu yerleşme kanaması mı bilmiyorum