Meri_0861 Merhaba arkadaşlar bebek arabası konusunda fikir sahibi olanlar bana hangisi iyi olduğunu önerebilir mi
Seyda-06 Meri_0861 ben joie mirus aldım tek elle kapanıp açma özelliği var hafif pusetsiz aldım kendi pusetim var diye içine tam oturuyor
maviportakal_ Meri_0861 valla tavsiye eden çok oldu bagi ile kraft arasındaydım zaten bende nedense kraft aldım bagi de çok güzeldi
Havin49_ Meri_0861 ben oğlumda bebegold aldım sözde 25 kg kapasite çocuk 8 kg olduğu gibi her bi parçası kırıldı hakkımı helal etmiyorum şuan ikize hamileyim joile alıcam
Havin49_ Meri_0861 kanx da iyi ama ben joie almayı düşünüyorum çünkü malesef kanz ın ikiz modelleri yok