Bbm8 merhaba, bende bugün 37+0 oldum. Aynı durumdayım sizinle. Pek sertçe hareket etmiyor. Ben kendimde yapı olarak daha sakinim, uykuyu severim. Bebeğimde bana çekmiş anlaşılan. Nst de bile hep uyuyor olduğu için doktor 2 kez istiyor o derece. Siz sadece düzenli hareket hissetmeye çalışın yani 2 saatte bir yoklayın kendinizi illaki azda olsa hareket edecektir. Bol su için ayrıca. Hareket alanı için önemli