Gullu1094 aynen tek oda daha rahat olur refakatçi şart ya, bnce sezeryan da bnm birinci de görümcem vardı Allah razı olsun sabaha kadar uyumadı bana, zorla bir şeyler yediriyordu koluma gidip dolandırıyordu bebeğime de sabaha kadar o baktı özel hastanenin güzel yanı refakatçi sayına karışmıtorlat oda sana ait